Ibadah Korban Di Kemboja

Testimoni Cik Puan Norzila Tentang Kami.

selain email, pemberian bukti gambar dan sijil yg dihantar ke rumah juga amat saya hargai. ini bermakna setiap aktiviti yang dibeli oleh pelanggan, syarikat jalankan dengan penuh tanggugjawab dan menguatkan lagi kepercayaan untuk terus membeli perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat. sesuai dgn moto syarikat, mudah,murah dan diyakini.

Soalan 1

Boleh kami tahu bagaimana dan di mana anda tahu tentang perkhidmatan kami? 

Jumpa Di Facebook Page

Soalan 2

Jika anda terus mencari kami di online, apakah yang menyebabkan anda mencari kami?

Mengikut pengalaman saya, lebih mudah untuk berurusan dgn sistem kerja sebelum dan selepas yang teliti.

Setelah anda temui kami, apa yang menyebabkan anda mahu menggunakan perkhidmatan kami?

tujuan jelas, dokumen lengkap dan ade bukti misi tercapai.

Soalan 3

Kebanyakkan peserta kami berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan. Mereka menyatakan bahawa perkhidmatan kami adalah yang terbaik.

Jika anda rasa perkhidmatan kami adalah yang terbaik, boleh ceritakan pengalaman anda sepanjang bersama kami?

setiap kali saya buat bayaran utk wakaf, korban dan akikah diberikan dokumen berkaitan seperti invois dan bukti selepas aktiviti dijalankan. selain email, pemberian bukti gambar dan sijil yg dihantar ke rumah juga amat saya hargai. ini bermakna setiap aktiviti yang dibeli oleh pelanggan, syarikat jalankan dengan penuh tanggugjawab dan menguatkan lagi kepercayaan untuk terus membeli perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat. sesuai dgn moto syarikat, mudah,murah dan diyakini.

Soalan 4

Boleh anda berikan cadangan untuk menambahbaik mutu perkhidmatan kami?

dalam proses bayaran, jika boleh terus menggunakan FPX iaitu terus membuat bayaran atas talian dgn menggunakan bank2 terpilih selain maybank2u. lebih mudah dan cepat kerana jika mahu bank-in di lain masa, kemungkinan untuk lupa itu ada. diharap syarikat mengambil inisiatif untuk memudahkan proses bayaran.