Ibadah Korban Di Kemboja

Testimoni Cik Puan Sharifah Faizah Tentang Kami.

Memang perkhidmatan Al Ameen sangat baik. Saya amat terharu dengan dedikasi staffnya yg memberikan perkhidmatan yg sungguh baik.

Saya telah lama bersama Al Ameen, rasanya saya pernah berhubung melalui telefon dan juga email. Saya diberi layanan yg memang terbaik, saya amat menghargai jasa yg diberikan.

Yang memberikan kenangan manis, saya pernah membayar lebih beberapa ringgit untuk satu bahagian korban, dengan niat sadaqah, tanpa memberitahu pihak al ameen, tetapi lebihan tersebut dipulangkan.

Waqaf perigi saya juga di maklumkan dan diminta persetujuan apabila ianya ingin dibuat secara berkelompok. Bagi saya, ini menunjukkan ketelusan dan keikhlasan pihak al Ameen menunaikan tanggungjawab yg diberi.

Saya amat berpuashati dan berterima kasih kerana memberi peluang kepada saya menunaikan ibadah korban, aqiqah serta waqaf perigi.

Soalan 1

Boleh kami tahu bagaimana dan di mana anda tahu tentang perkhidmatan kami?  


Saya membuat carian pada google menggunakan keyword korban kemboja.

Soalan 2

Jika anda terus mencari kami di online, apakah yang menyebabkan anda mencari kami?

Setelah anda temui kami, apa yang menyebabkan anda mahu menggunakan perkhidmatan kami?


Saya suka menggunakan perkhidmatan Al Ameen serve kerana ketelusan perkhidmatan yang diberikan. Setiap kali saya melakukan korban, aqiqah dan waqaf perigi, saya pasti akan diberi laporan dan sijil.

Soalan 3

Kebanyakkan peserta kami berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan. Mereka menyatakan bahawa perkhidmatan kami adalah yang terbaik.

Jika anda rasa perkhidmatan kami adalah yang terbaik, boleh ceritakan pengalaman anda sepanjang bersama kami?


Memang perkhidmatan Al Ameen sangat baik. Saya amat terharu dengan dedikasi staffnya yg memberikan perkhidmatan yg sungguh baik.

Saya telah lama bersama Al Ameen, rasanya saya pernah berhubung melalui telefon dan juga email. Saya diberi layanan yg memang terbaik, saya amat menghargai jasa yg diberikan.

Yang memberikan kenangan manis, saya pernah membayar lebih beberapa ringgit untuk satu bahagian korban, dengan niat sadaqah, tanpa memberitahu pihak al ameen, tetapi lebihan tersebut dipulangkan.

Waqaf perigi saya juga di maklumkan dan diminta persetujuan apabila ianya ingin dibuat secara berkelompok. Bagi saya, ini menunjukkan ketelusan dan keikhlasan pihak al Ameen menunaikan tanggungjawab yg diberi.

Saya amat berpuashati dan berterima kasih kerana memberi peluang kepada saya menunaikan ibadah korban, aqiqah serta waqaf perigi.

Soalan 4

Boleh anda berikan cadangan untuk menambahbaik mutu perkhidmatan kami?


Mungkin pihak al Ameen boleh mengurangkan penggunaan kertas bagi mengurangkan kos bagi bahan yg di pos.

Selain dari cadangan ini, saya berpuashati dgn service yg diberi, juga website korbanaqiqah. Saya suka melihat statistik peningkatan bagi service yg diberi setiap tahun sejak al ameen menguruskan korban dan aqiqah di kemboja.

Semoga perkhidmatan korban aqiqah terus mendapat sambutan yg baik setiap tahun dan perniagaan Al Ameen berkembang dan diberikan rezeki yg melimpah ruah oleh Allah.